Süper Komik Nickler

06:53
şk ilokulda komedi, ortaokulda trajedi, lisede dram, imam hatipte harammm!!!
Maxicep.com - Süper Komik Nickler
mazaRét q*T qbidiR heRkessde buLunuR..!!

Eskiden ali ata bakardı, şimdi karıya kızaSüper Komik  Nickler

Hoşşun ama boşşun..

Beny kaça böLersen böL seni ikiye katLarımSüper Komik  Nickler

Sen likor gibi tatli, tekila gibi carpici, viski gibi asil, konyak gibi sicak, sampanya gibi ozel, sarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhtesemsin.

Vefasiz sevgilim alzheimer hastasi bile senin kadar cabuk unutmaz!! pes…

Ask bir sudur. Eee isin butun espirisi bu mudur?

Nasil gecti habersiz o guzelim yillarim. Insan bi haber verir burada bosunami bekledik
.



aşk bir elma sekeri gibidir yersin yersin elinde kazıgı kalır

&yaŞ 16,5; kaFa biRaSs uÇuqq beN yeMeM suCuqq geL öPemm seNİ mucx mucxxs& ;-)

Dis görünüse önem vermem,röntgen filmi cektirip gelin.xD

Ögrenciyi kral dairesine koymuslar ille de tenefüs demis xD

Icine calisma istedegi gelirse,otur bekle gecsin xD

Tam ögrenmeye baslamistimki okul bitti xD

kopya bir sanattir ama bizim ögretmen sanattan anlamior

нαуαтıм∂α 3 уαηℓış уαρтıм ∂σgмαк,вüуüмєк,уαşαмαк 1 ∂σgяυ уαρтıм ѕєηι ѕєνмєк кυѕυяα вαкмα 3 уαηℓış 1 ∂σğяυуυ göтüяüя

AlO Orası ÖbÜr DüNyAmı AzRaiLLe Mi GöRüşüYoRuM?OrAdAki YeRimİ İpTal EdiyoRum NeDeN DiyorSan Onu Çok Ama çOk SeWiYoRuMmMmM

Ulan Süper Mario Cocukluğum Senin Manitanı Kurtarmakla Geçti Süper Komik Nickler

Köpek kesen kasap KEDİ!

Ben hakimim masum bey.

Ne orhan ne ferdi anlamadı bu derdi sen söyle müslüm baba bu kalp kimi sevdi ?

Bizi 3 kuruşa satanı biz promosyon olarak dağıtıyoruz..

İsmini vermek istemeyen msn kullanıcısı..

İmam bayıldı, hünkar beğendi, vali teredütte, genç subaylar rahatsız



> SeN oNu KöpEk GiBi SeVeRsİn O SeNi BeLeDiYe GiBi ZeHiRlErR!

> ηO a$k ηO dırdırr oηLy makaяa oηLy gırgır !!

> cHirKin ördek yavRusuNun chatLak verSiyoNu!

> nicKimouSe

> hanGi soRudan başLayacağıma kaRar vermiştim ki SINAV BİTTİ :S

> Okuyup adam olmak yerine, okumayıp milyarder oldum. Kahretsin!

> Karar vermekte zorlanmıyorum.. Sanırım, herhalde, muhtemelen :S



hayatıma giren herkes beni mutlu etti? kimileri gelirken...? kimileri giderkennnnn ...Süper Komik  Nickler Süper Komik  Nickler

Ey KıRıKkAle SeNi Sen OlDuĞuN İçİn DeĞiL.YARİM sEnDe OlDuĞu İçİn SENİ SEVİYORUM...!!

barişaROCK_konuşaROCK!!!Süper  Komik Nickler

kalpte yara gözde yaş hayat böyle arkadaş

" Shén " sanna én iyi qhéLénsinn.. " KoyvéR qhidsin !.. "

söyLediqLeRimden çoq söLeyemediqLeRime kuLaq veRinn....!!!!

CISs OLURSUN.... DOKUNMA ( ! ) EqLENCEYİ BULURSUN... ADRESİ UNUTMA ( ! ) SANA AYKIRIYSA.... HİÇ UqRAŞMA ( ! ) ÖLESİNE BAKTIYSAN... UqRAŞTIRMA ( ! ) GICIqIMDIR BİRAZ... BANA BULAŞMA

Bu HaYa† ßaNa HéR quN YaPıLaN Coq BayaT Wé K0tu ß!R EsPiri

> Aşk bir sudur, niyetliyim sen buyur. Süper Komik Nickler

0 yorum:

SON KONULAR

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz