iOS 7 Beta'dan iOS 6'ya Geri Dönme (Çözüm)

14:13
Dünyanın en gelişmiş mobil işletim sistemi iOS7’nin tanıtılmasıyla birlikte Beta sürümü de geliştiriciler için indirilmeye açılmıştı. Ancak geliştirici olmasanız da geliştirici hesabı olan biri aracılığıyla cihazınızı kaydettirerek iOS7’yi kurabiliyorsunuz. Tepeden tırnağa yenilenen iOS7, Beta sürecinde olduğu için çeşitli sorunlarla karşılaşmanız da olası. Karşılaşmasanız da denedikten sonra iOS6’ya geri dönüş yapmak isteyebilirsiniz. Apple her ne kadar iOS Betaya güncellenen cihazların iOS’un eski sürümlerine geri döndürülemeyeceğini belirtse de birkaç basit adımla başarılı şekilde sürüm düşürme işlemini gerçekleştirebiliyoruz.
Son iOS sürümüne geri dönmeden önce tüm bilgilerinizi mutlaka yedekleyin uyarısını da yaptıktan sonra ilk aşamaya geçebiliriz:
Adım 1: Cihazınıza uygun en son yayınlanan iOS 6 yazılım güncellemesi dosyasını indirin:
iPhone 5 için

iPhone 4S için

iPhone 4 için

Adım 2: iPhone’nunuzu bilgisayarınıza bağlayın ve iTunes yazılımını açın.
1

Adım 3: iPhone’nunuzu kapatın. Kapandıktan sonra Home tuşuna ve Açma/Kapama tuşuna aynı anda basın ve 10 saniye basılı tutun, ardından Açma/Kapama tuşunu bırakarak Home tuşuna basılı tutmaya devam edin. Kısa bir süre içinde iTunes aşağıdaki uyarı mesajını görüntüleyecektir. (iPhone’nunuz DFU modunda iken ekran simsiyah olacaktır.)

2

Adım 4: iPhone’nunuzun kurtarma modunda olduğunu gösteren mesajı aldıktan sonra OK butonuna tıklayın ve listeden iPhone’nunuzu seçin. Alt +Option tuşuna (Windows işletim sistemi kullanıyorsanız Shift tuşuna) basılı tutun ve Restore iPhone butonuna tıklayın.

3

Adım 5: Daha önce indirdiğiniz -.ipsw uzantılı- yazılım güncellemesi dosyasını açın.

4

Adım 6: Onaylamak için Restore butonuna tıklayın.

5

Adım 7: iTunes 10 – 15 dakika içerisinde kurtarma işlemini gerçekleştirecek ve iPhone’nunuz iOS6 sürümüne geri döndürülecektir.

6

0 yorum:

SON KONULAR

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz