Aşk Ayrılık Nefret Nickleri

07:11
Korkularımın gerçekleşmesinden korkuyorum *



Aşksız yüreğine bir an olsun giremedim mi ?!



Çok sevdim doğru yok şimdi doğru
Kaybettim doğru tek suçlu benim* yanlış


Ağla şimdi yalnızlığına !






Sonunu sildim masalların
Gel ve hiç gitme



Gülsede olmazdı içi ağlardı
Güvendiği dağda kış vardı'



Sakın deme " Bir Aşığım Var Nasıl Olsa"
Sen Kaybettin Aşkımı Git Ara Bul ve Getir
Özledim Heyecanlarımı


Bazen başlamadan bitmeli aşklar
Ve yangın çıkmadan patlamalı sağnaklar

eLimde değiL neFretim büyüyoR insanLaRa




• KaLdırdım ismimi tüm masaLLardan •




bOşver üzüLme Senin Gbi Olamaz Sendeki SevGiyi anaSında biLe buLamazZ !






Benden Nefret Edin Cünkü Sizden DeğiLim!
Arkamdan Hep Küfredin Ben Kendime KefiLim!





fazLaLıkLarı bıraktım
m u t L u ` mesut yasıyorum :]
İmqeLer iFade etmiyoOr beni söyLeneMeyen keLimeLeriM oOl
GEL !
Akrep ve yeLkOvana düŞman etMe ßeni Tüm Zaman kavRamLarını eRit
GeL !





Zaman En güzeL Çare UnuturSun Sende !




Yazılmayacak artık sana dair
Hiç bir cümle
Hiçbir kelime
Hiçbir hece
Hiçbir harf
Hiç bir
Hiç






GittiĞin Günden ßeri GünLer iKiz Sanki




* EkŞiLi KiviLi RocCoO *





Sen geLecekSin
iÇimdeki heyecan fırtınaSının diLi çÖzüLecek
ve
yaŞamın Gerçeği dOkunuŞlara dÖnüŞecek <3>


sensizLik zordu ßak gözLérim ağLar qißi

Tutsak kaLdı eLLerim sana gitmé ne oLur uzakLara

Söndü LambalaR yoLcu yoLunda geRek

PasLı ßi yanLızLıkSen'den kaLan !

*

FırLatmı$tım kaLßimi uzağa en uzağa

*

Yüreğimde anıLardan kaLan düşLerin izLeri !

Her$ey ßenden önce ßen (sen)'den sonrayım !

*

Sen hala sonsuzluğun yüzünde bir damla gözyaşısın'

*

Biliyordum seni seviyorum derken yeni bir alfabe keşfettiğimi kimsenin okuma yazma bilmediği bir kentte

0 yorum:

SON KONULAR

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz