Geniş Aile Ulvi Sözleri,

07:09
Bilal:Kurban eti yer misin, cevahir?
Cevahir: istemem at etidir o.

Bilal: Delikanlılığın kitabında, rakibinin gözüne biber gazı sıkıp, görüş alanını daraltmak var mı !
Cevahir: Tövbe, ben değil, mürsel sıktı. Ben yine de sportmence bulmuyorum tabi.
Bilal: Seninle şimdi kavga etmicem cevahir, dışardan benim dayak yediğim sanırlar!
Cevahir: Bu kadar duygusal olma bebeeem!

Cevahir: Sana derinlemesine nüfuz ederim bak.

Cevahir: korsan emlakçılığa başlıyoruz ulvi.
Ulvi:korsan emlak mı? sahte ev mi alıp satıcaz abi
Cevahir:sahte ev diye bir şey mi var lan bir batonarme gördün mü ya mülktür ya duvar

Cevahir: sana bir ton daha koyu atarım insan içine çıkamazsın mat bilal.

Zekai: Pırılla seni kim tanıştırdı lan ?
Kunter: Annemler.
Zekai: Oha! niye?
Kunter: Kardeşiz çünkü ??

Zekai: Kızla aynı sınıftayız ama aramızda sınıf farkı var.

Cevahir:baba neden kovuyosun beni şimdi, iş yapıyoruz şurda
Kuddusi:iyi işte ben de iş yapıyorum, seni gönderip yerine bir çuval leblebi getirecem

bilal’den cevahir’e:
-çok kalacaksan söyle de yuvanı yapayım.

- oha müneccim mi öptü lan seni nerden bildin evini isteyeceğimi.

- zekai hoca kurtarma yazılısı yapıyormuş.
- ben seksen beşten beraatim.

- hamileydiniz siz noldu o iş ?
- doğum yaptım
- yapsanıza bir tane daha siz.

- anneciğim size müteşekkirim, bana annelik yaptınız.
- ya ne yapacaktım oğlum?

zekai emrah modunda gezinmektedir.
annesi: oğlum neden ezik ve minnetarsın?

cevahir dedesine;
- dedecim, bağkur seninle gurur duyuyor.

Bilal: Iliskimize bi ara verdik, kaldigimiz yerden devam edelim bitanem
Cevahir: Kaldigin yeri isaretlede unutma, koyu kivamli bilal

Cevahir: koyun al capone, cok mu bos gordun mekani rahat rahat at sürüyorsun

Ulvi ampul takarken…
Cevahir: hadi lan takamadın bi ampulü.
Ulvi: abi olmuyo ekonomik ampul ya ondan galiba.
Cevahir: kenarına para sıkıştır o zaman.

Cevahir:ulvi ben sana koşu yoluma at dedim sen il sınırına atıyosun

Cevahir:lann çatalıma kadar indirme sondazcı

Cevahir:sezon sonu ulvi

Cevahir: Yasamış yürütmüş gibi yargılama lan beni.

Cevahir:gülme lan pütürsüz

Cevahir Bilal'e: lan hayvan adam camdan aşagıya örtümü çırpılır komşuluk ögren biraz..

Zekai:acaba bu popülerlik ugruna kaç tane yigit feda olmuştur..

Zekai: Pırıl artık çok ünlü bir sevgilin var
Pırıl:neden ülke çapındamı isyan ettin

Cevahir:bilal denize işemiyorsun dimi len

Mürsel:aklınla hop yaşa nazan

Cevahir:iç ve kıyı kesimler seninle yer yer gurur duyuyor

Cevahir :ben hep boşa kaçıyorum sen hep bilale pas veriyosun

Şükufe: bana futbol terimleriyle konuşma bee

Cevahir :vaayyy sinek bilal kaydını mı yaptırıyon?

Sevim:öldürseydin bari ulvi
Ulvi: Onuda düsünmedim degil sevim sonra dedin sen direnirsin beni öldürürsün korktum vazgectim valla.

Bilal:Tedaviye cevap versene lan!

Cevahir: kızdırma beni bilal ömründen kefilsiz kredi çekerim.

Zekai bahcede arkadasina:
“sana simdi cok pis dalarim amma aramizda muthis bi ask dogar diye korkuyorum..”


Cevahir : Bak koyu bilal alırım kafa kağıdını sana ev açar, evinin kadını yaparım.
Bilal : Sen bana dost hayatı yaşatacak adam mısın lan?

Bilal:şukufe beni seçti cevahir
Cevahir:ben de seni seçtim Pikachu!!

Kuddusi: defol git lan süresiz kovuyorum seni.bayramlarda gelir ***** atanı görürsün.
Cevahir:tamam baba gidiyorum.
yanlız baba milli bayramlarda dahilmi?

Cevahir.bırakayımmı
Mürsel:Bırak
Cevahir:hadi bıraktım

Cevahir:Ulvi ben diyorum ki kayaya çarptık sen diyosun ki yosun varmıydı. yetersiz ullviiiii

Bilal: Pissst. Nereye böyle bıldırcın.
Şükufe: Eşşooğlusu. Bilal sen miydin ödümü koparttın ya.
Bilal: Bu saatlerde sokakta sürtersen tabi korkarsın.
Şükufe: Ne demek istiyosun sen be?
Bilal: Aaa bişey demek istemiyorum kujjuumm mujjummm sevgilim aşkuumm bitanem. Akşam ezanına müteakip eve gitsen iyi olur diyorum.
Şükufe: Hadi ya! Ama senin her gün sabah ezanına müteakip eve girdiğini herkes biliyor. Ben sana karışıyo muyum?
Bilal: Eee ben erkeğim. Ben ayrı.
Şükufe: Aaa öyle mi? Bende kadınım, o zaman sen ayrı, ben ayrı.

Pırıl: Ya zekai ya çok yoruldum. Haydi artık bir şeyler yapalım.
Zekai: Ne yapim Pırıl? Sana atariye gidelim diyorum – yok. Bilardoya gidelim diyorum – yok. Tek kale maç yapalım diyorum ona bile yok diyosun.

Cevahir:lan bilal 94.3 bilal lannn seninle aynı frekanstamıyız !

Cevahir:ya ulvi senin adın ulvi ama hiç bi ulvi vasfın yok

Cevahir: Olum seni en yetersiz torbaya koyar fikstürünü çekerim yetersiz Ulvi..

Cevahir:Lan Bilal sen varya emiş gücün müfütünkinden daha yüksek ha anında başladın yalakalığa !
Cevahir:lan kafadan kangıren ulvi
şukufe:alıcı değilsen çek git dükkanımdan
Cevahir:Yapma şukufem “alım gücüme” gidiyor
Cevahir:Yetersiz Ulvi, olmamis Ulvi, duz Ulvi, Herhangi biri Ulvi..


Bilal: Şşşşt lan ulvi kalk da senin yerine ben oyniyim acık sende bak sevimin arkasına geç ona şans getirirsin
Sevim: Gerizekalı
Cevahir: Lan şişme Bilal sen Mufit’in arkasına geçte çarpmamın etkisi azalsın şans eseri kurtulursun belki
Bilal: Senmi bana çarpacan lan hee hepi topu iki tane beygirin var olum ilk ayakta
Ulvi: Kim lan ikinci beygir
Sevim: Aşkitom
Bilal: Bilemem tiyo veremem
Cevahir: Bilal dön önüne alırım kafa kağıdını bak sana ev açar kraliçeler gibi yaşatırım lan seni galoş
Bilal: Sen bana dost hayatı yaşatacak adammısın len
Cevahir: Sevim sen karışma dışarı çık
Sevim: Ne dışarı çıkıcam “KANKA” çıkıcaksak hep beraber çıkarız. Sen buraya gelsene at kafalı öküz gelsene lan


Cevahir:ulvi 3 kere ağzına 3 kere burnuna çakıcam şimdi…

0 yorum:

SON KONULAR

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz