Kapak sözler kapak nickler

04:00
kapak sözler kapak nickler kapak sözleri

bana yol vermeyi düşünmeden önce sana verdiğim yolda yürümeyi öğren...

şimdi sensizliğin provalarındayım bittiğinde sen de beni ayakta alkışlayacaksın....

Barbi değil harbiyim önüme geleni değil ADAM olanı severim!!!!!!

Benimle Kurduğun Hayalleri Başkasıyla yaşayacak Kadar Ucuzsan Bende Seni Görünce Tanımayacak Kadar Pahalıyım.


Ben uzun uzun yazarken karşımdaki sadece 1 kelimeyle cevap verdiği zaman yazdığım tüm kelimeleri tek tek gözüne sokasım geliyor...

Yol gidenindir, her gidenin ardından ağlayamam! Maalesef benim yüreğim ahır değil her öküzü oraya bağlayamam...

Trip atmayan kız köpüksüz Türk Kahvesine benzer... Hep bir eksik hep bir tatsız

Beni tanımıyorsunuz ahkâm kesmeyin arkanıza gölge içinize korku mezarınıza konu olurum ayıkırsınız!


Varlığım parmağına YÜZÜK olmadı ya. Yokluğum kulağına KÜPE olsun..

Gitmek kolaysa senin için el sallamak da dert değil benim için..

Bir kalemle bin kelime yazıyorsak, bir silgi ile de, defteri sileriz sıkıntı yok!

Ünem koyup uyaranlardan değil nokta koyup bitirenlerdenim


Hayatımı film yapsalar sen ancak araya giren reklam olursun

KONUŞMAK BİR İHTİYAÇ İSE,SUSMAK BİR SANATTIR.....:)

Bazıları haddini aşıp hayatıma burnunu sokarsa bende saygımı aşıp itinayla lafımı sokarım..

Yokuşu Ben Çıktım Yol Senin Olsun Zehri Ben İçtim Su Senin Olsun Bir tane Bulmuşsun Hayırlı olsun Bir tanede Ben Buldum Kapak Olsun


Bırakın Ucuz Lafları . . Benim Pahalıya Mal Olmuş Suskunluklarım Var . Sustum mu , Suratına Değil Yüreğine Vurur Cümlelerim . .

Herkese gerektiği değeri vereceksin öküze kravat takmanın bir alemi yok

Küçükken Hayvanlarla Konuşabilsem Ne İlginç Olurdu Diye Düşünürdüm. Meğer Yıllardır İletişim Kurabildiğim Bir Sürü Hayvan Varmış.

Bu laflar sana kapak olsun fena tutturdum helal olsun tipin yok ki şeklin olsun ikile canım yolun açık olsun...


Dün benim için BİTTİN dedin ya, sabah uyandığımda sende benim için BİT-TİN...

Sözüm yok gidenlere, tüm küfürlerim geri dönmek isteyenlere!

Bizimle dans etmeye çalışma, yürümeye hasret kalırsın...

Namaz kılmaktan ayakları şişen bir peygamberin, uyumaktan gözleri şişen ümmetleriyiz... Hepsi bu kadar!
 
 
 
 

0 yorum:

SON KONULAR

 
Footer'ı Göster
Dostlar
KomediSizsiniz